O campanie de optimizare SEO este absolut necesara pentru a obtine numere favorabile in materie de cautari si relevanta in motoarele de cautare. Daca dorim sa generam stiri online de calitate atunci, continutul trebuie sa fie profesional iar o firma SEO poate oferi acest lucru.

Intelegerea modului in care functioneaza motoarele de cautare este doar primul pas al procesului de imbunatatire a clasamentului de cautare al unui site. Imbunatatirea clasamentului unui site implica valorificarea diverselor tehnici SEO pentru optimizarea site-ului pentru cautare:

Cercetarea cuvintelor cheie – Cercetarea cuvintelor cheie este adesea punctul de plecare pentru SEO si implica analizarea pentru ce cuvinte cheie se claseaza deja un site, pentru ce cuvinte cheie se claseaza concurentii si ce alte cuvinte cheie cauta clientii potentiali. Identificarea termenilor folositi de cautatori in cautarea Google si in alte motoare de cautare ofera indicatii cu privire la ce continut existent poate fi optimizat si ce continut nou poate fi creat.

Marketing de continut – Dupa identificarea potentialelor cuvinte cheie, marketingul de continut intra in joc. Aceasta poate fi actualizarea continutului existent sau crearea unor piese de continut noi. Deoarece Google si alte motoare de cautare acorda o prioritate continutului de inalta calitate, este important sa cercetam ce continut exista deja acolo si sa cream un continut convingator care sa ofere o experienta pozitiva utilizatorului si sa aiba sanse sa se claseze foarte bine in rezultatele motorului de cautare. . Continutul bun are, de asemenea, o sansa mai mare de a fi partajat pe social media si de a atrage linkuri.

Construirea de legaturi – Deoarece legaturile de pe site-uri web externe (numite „backlink-uri” in limbajul SEO) sunt unul dintre factorii principali de clasificare in Google si in alte motoare de cautare majore, obtinerea de backlink-uri de inalta calitate este unul dintre principalele parghii pe care SEO le au. Aceasta poate implica promovarea unui continut bun, contactarea catre alte site-uri web si construirea de relatii cu webmasterii, trimiterea site-urilor web catre directoarele web relevante si obtinerea de presa pentru a atrage linkuri de pe alte site-uri web.

Optimizare pe pagina – In plus fata de factorii din afara paginii, cum ar fi linkurile, imbunatatirea structurii reale a paginii poate avea beneficii enorme pentru SEO si este un factor care se afla in intregime sub controlul webmasterului. Tehnicile obisnuite de optimizare pe pagina includ optimizarea adresei URL a paginii pentru a incorpora cuvinte cheie, actualizarea etichetei de titlu a paginii pentru a utiliza termenii de cautare relevanti si utilizarea atributului alt pentru a descrie imagini. Actualizarea metaetichetelor unei pagini (cum ar fi metaeticheta de descriere) poate fi, de asemenea, benefica – aceste etichete nu au un impact direct asupra clasamentelor de cautare, dar pot creste rata de clic de la SERP.

Link-urile externe nu sunt singurul lucru care conteaza pentru SEO, linkurile interne (linkurile din propriul site web) joaca un rol important si in SEO. Astfel, un optimizator de motor de cautare poate imbunatati SEO-ul unui site pentru stiri externe, asigurandu-va ca paginile cheie sunt conectate la si ca textul ancora relevant este utilizat in aceste linkuri pentru a ajuta la imbunatatirea relevantei unei pagini pentru termeni specifici.

S-ar putea să-ți placă și

Transmite-mi un Mesaj !

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.