În foarte multe situații, serviciile ce au legătură cu zona funerară, ajung să fie privite cu un oarecare scepticism atunci când vine vorba de percepția generală a oamenilor. E delicat să ajungi să vorbești despre sfârșitul vieții și despre ce presupune această etapă din parcursul eteric al fiecăruia dintre noi. Clar este faptul că oamenii se ascund de astfel de discuții care pot genera atât perspective filosofice dar și politici etice ori tradiționale. Pe lângă toate acestea important este faptul că tendințele și situațiile socio-economice actuale ajung să schimbe cu mult tendințele actuale atât din perspectivă business cât și a percepției oamenilor vis-a-vis de anumite subiecte care până nu de mult ajungeau să fie considerate ca fiind „mai greu digerabile”.

Agenția funerară cu servicii complete Paul ajunge să fie un exemplu în ceea ce privește segmentul new business cu deschidere directă către mediul online. Cu o paletă de servicii complete se poziționează cu succes în rândul business-urilor extrem de căutate în această perioadă de timp. Depășind momentele mai tensionate din punct de vedere fiscal dar și suprapunerea cu pandemia contemporană care ne-a schimbat cu mult cursul vieții, ajungem să considerăm (zic si eu) normale căutările pe google cu termeni precum: servicii funerare.

Chiar dacă în prezent sunt privite cu un oarecare cinism de către anumite categorii de persoane, statistic vorbind, serviciile funerare ajung să capete un având tot mai mare atunci când vine vorba de persoanele tinere care deși poate într-un proces de cunoștințe religioase mult mai scăzut se poziționează preponderent într-un target de un real interes, atunci când vine vorba de astfel de servicii. Pe lângă deschiderea pe care unele persoane o manifestă activ trebuie să luăm în calcul și un aspect extrem de important din punct de vedere sociologic și poate chiar psihologic. Faptul că populația îmbătrânită a țării reprezintă un procent mult mai ridicat care nu doar că afectează economia generală ci chiar mai mult, ajunge să afecteze tendințele și reperele de consum general ale țării.

Una peste alta lucrurile ajung să fie clare din câteva perspective (socio-economice și nu numai). Faptul că în prezent calitatea vieții este una mai scăzută în acest arial geografic arată faptul că situația economică nu reprezintă un agregator principal care să contribuie la creșterea venitului mediu pe cap de locuitor. Anumite zone sărace și complet îmbătrânite nu mai pot face (în prezent) nimic altceva decât să-și aștepte mai mult sau mai frumos spus, sfârșitul…

În acest moment multe dintre amintirile ce-mi năvălesc conștiința se rezumă la o serie de oameni extrem de importanți pentru mine care din păcate, în prezent ajung să nu se mai afle sub absolut nici o firmă în această viață dar lucrurile sunt până la urmă firești ori poate nu – pentru unii. Indiferent de care parte a doctrinelor te poziționezi, în vremuri ca acestea pe care unii cu greu ajungem să le mai acceptăm, oferirea unor servicii (chiar online) în domenii din acestea extrem de delicate, consider că nu face nimic altceva decât să aducă un plus în acest sens.

Andreea
Urmărește-mă

S-ar putea să-ți placă și

Transmite-mi un Mesaj !

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Bună!

Fă clic pe unul dintre reprezentanții noștri de mai jos pentru a discuta pe Telegram sau trimite-ne un e-mail la admin@andreea-ivan.ro

Trimite mesajul!
%d blogeri au apreciat: