„Publicitatea este sufletul comertului”- este o expresie valabila in mediul fizic, cat si online. Pe langa faptul ca este o banalitate, este un lucru sfant.

 

Promovarea brandului tau si a produselor/serviciilor tale este esentiala pentru a asigura vizibilitatea si pentru a astepta un profit din eforturile tale. Totusi, mai exista o alta fraza valabila: „Poti fi puternic, dar daca nu te adaptezi la standardele vremii, risti sa mori”.

 

O buna strategie de promovare nu poate exclude publicitatea online, de aceea ar trebui luate in considerare si noi canale si spatii de publicitate, cele care trec zilnic sub ochii a milioane de oameni. Web-ul a oferit multor companii o modalitate simpla si deloc scumpa din punct de vedere economic, cum ar fi canalele traditionale, care sunt, prin urmare, foarte competitive. Evident, a avea noi canale de comunicare nu ar trebui sa distraga atentia de la modul in care ar trebui sa se desfasoare activitatea de promovare.

 

Pentru a fi mai directi: o reclama nu este o „postare” cu imagine si text. Nu poti, dar mai presus de toate nu ar trebui sa promovezi fara o strategie in amonte, poate separand marketingul digital de marketingul traditional. Fiecare canal de comunicare trebuie folosit pentru a comunica acelasi lucru, dar cu un stil diferit, cel cerut de platforma pe care se face promovarea. Comunicarea digitala nu poate fi separata de comunicarea traditionala, deoarece in ochii unui client este intotdeauna aceeasi companie care „vorbeste”.

 

Nu este indicat insa sa aveti panouri publicitare cu aceeasi grafica si aceeasi copie care va fi folosita pe Facebook sau pe bannere Google. De ce un client atent sa acorde atentie unei reclame pe Facebook daca aceasta este identica si nu aduce nimic nou, chiar daca doar la nivel informativ?

 

De exemplu, altfel ar fi daca in timp ce, mergand la serviciu, vede pe panou o reclama atractiva, cu un indemn antrenant, in care il invita sa mearga pe pagina de Facebook pentru a afla detaliile promotiei si atunci primeste un cupon de reducere pe care sa il foloseascca pe magazinul online?

 

Strategia este esentiala pentru a limita costurile, pentru a stabili indicatorii de performanta care trebuie monitorizati astfel incat sa se poata face schimbarile potrivite si sa poata fi optimizat zi de zi progresul campaniei. Ai nevoie de un specialist care sa te ajute in acest sens. Firme precum PSK pot face pentru tine publicitate in mediul online si chiar optimizare SEO Bucuresti.

 

Da, pentru ca campaniile digitale se deosebesc de cele traditionale si prin asta. In fiecare zi vor exista date care trebuie verificate si „citite” corect pentru a fi utile, in timp ce in mod traditional ar trebui sa asteptam variatii de vanzari pentru a intelege succesul unei reclame.

 

Mai mult, pe web este posibil sa se infiinteze diferite tipuri de campanii de promovare Google Ads in functie de obiectivul de afaceri.

 

Nu exista activitate de vanzari daca nu te cunoaste nimeni, pentru ca nimeni nu i-ar da banii unui strain. Asa ca primul lucru de care ai nevoie este sa aduci brandul catre publicul tau potential si sa comunici valorile comune cu un stil comun.

 

Promovarea produselor disponibile la magazinul tau inseamna sa aduci produsele si strategiile la oamenii potriviti la momentul potrivit.

 

Andreea
Urmărește-mă

S-ar putea să-ți placă și

Transmite-mi un Mesaj !

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Bună!

Fă clic pe unul dintre reprezentanții noștri de mai jos pentru a discuta pe Telegram sau trimite-ne un e-mail la admin@andreea-ivan.ro

Trimite mesajul!
%d blogeri au apreciat: