Este destul de usor sa iti deschizi un magazin online, insa, pe termen lung, poate fi greu de gestionat daca nu apelezi la serviciile corespunzatoare. Agentia creare-magazineonline.ro ofera solutii stabile si sigure de optimizare e commerce cu rezultate reale, pentru magazinele din Romania.
Pentru inceput, sa intelegem ce presupune e-commerce:
Comertul electronic sau e-Commerce este un model de afaceri care permite firmelor si persoanelor fizice sa cumpere si sa vanda lucruri pe internet. Comertul electronic functioneaza in toate cele patru segmente importante de pe piata:
-Business to Business;
-Business catre consumator;
-De la consumator la consumator;
-De la consumator la business.
Comertul electronic, care poate fi realizat de pe computer, tableta sau smartphone, poate fi gandit ca o versiune digitala a cumparaturilor de catalog prin corespondenta. Aproape orice produs si serviciu imaginabil este disponibil prin tranzactii de comert electronic, inclusiv carti, muzica, bilete de avion si servicii financiare, cum ar fi investitii pe actiuni si servicii bancare online. Ca atare, comertul electronic este ceva inovator. Iata cateva trasaturi cheie ale acestui tip de comert:
-Comertul electronic reprezinta cumpararea si vanzarea de bunuri si servicii pe internet.
-Comertul electronic poate fi un substitut pentru magazinele de facto, desi unele companii aleg sa le mentina pe ambele.
-Aproape orice poate fi achizitionat astazi prin e-commerce.
Comertul electronic a ajutat companiile sa stabileasca o prezenta mai larga pe piata, oferind canale de distributie mai ieftine si mai eficiente pentru produsele sau serviciile lor. Comertul electronic ofera consumatorilor urmatoarele avantaje:
-Confort. Comertul electronic poate avea loc 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana.
-Selectie sporita. Multe magazine ofera o gama mai larga de produse online decat magazinele fizice. Si multe magazine care exista exclusiv online pot oferi consumatorilor un inventar exclusiv care nu este disponibil in alta parte.
Tocmai de aceea creare-magazineonline.ro proprune o gama de servicii pentru optimizare de e commerce cu rezultate reale, astfel antreprenorii vor avea cele mai bune beneficii in acest domeniu!
Optimizare comertului electronic este procesul prin care examinezi critic toate aspectele listarilor de produse ale site-ului web, apoi experimentezi modificari care ar putea spori vanzarile si ar putea afecta alti indicatori cheie de performanta (KPI). Pentru a urmari modul in care aceste modificari afecteaza site-ul tau de comert electronic ai nevoie de acesti indicatori. De asemenea, cunoscut sub numele de testare divizata, acest proces iti permite sa compari doua versiuni ale unui site web pentru a urmari care dintre acestea are cea mai buna performanta.
Optimizarea titlului produsului
Produsul pe care intentionezi sa il vinzi are doua segmente de public: motoare de cautare si oameni. Amandoua graviteaza spre lucruri diferite. Motoarele de cautare doresc cuvinte cheie si descrieri simple a ceea ce este un produs. Oamenilor le plac numele de produse memorabile, atragatoare si usor de pronuntat. Vei doris a alegi un nume care sa se adreseze ambelor segmente de public. Pentru directionarea in functie de motorul de cautare, multe instrumente de cuvinte cheie te pot ajuta sa obtii informatii despre volumul de cautare, concurenta si termenii asociati unui cuvant cheie. Unelte precum Google Keyword Planner, Amazon Keyword Tool, Ahrefs si SEMRush se dovedesc, de asemenea, utile in acest context.
Pentru persoanele reale, retine aceste sfaturi generale atunci cand iti denumesti produsul. Cauta un nume scurt din doua motive. In primul rand, pietele precum marii retaileri online au o limita de caractere. In al doilea rand, numele mai scurte sunt mai usor de retinut, de tastat si de vorbit. De asemenea, vei dori ca numele ales sa transmita un mesaj pozitiv: ceva despre ce este produsul si cum te va face sa te simti.
Optimizarea imaginii produsului
Cu totii am auzit expresia „O imagine valoreaza o mie de cuvinte”. Imaginea de produs este absolut cruciala pentru ca potentiali clientii sa decida daca cumpara sau nu. Deoarece cumparatorii online nu pot examina un produs in timp real, imaginile produsului sunt urmatorul lucru in care trebuie investit. Aceste imagini trebuie sa transmita detalii de baza, cum ar fi culoarea si dimensiunea, facand in acelasi timp produsul sa para atractiv. Este imperativ ca fotografiile produsului sa para profesionale. Experimenteaza cu elemente precum aspectul si stilul de viata fata de fotografiile pure ale produselor, apoi testeaza optiunile pe un public vizat.
Optimizarea descrierii produsului
Cand scrii descrierea produsului, asigura-te ca incluzi cuvinte cheie pentru motoarele de cautare. In ceea ce priveste publicul uman, atrage atentia cu o copie bine scrisa, care spune povestea produsului , ofera detalii si raspunde la intrebarile frecvente.
Optimizarea comertului electronic este o abordare la nivel de site web pentru imbunatatirea unui magazin de comert electronic. Oamenii vorbesc adesea despre optimizarea ratei de conversie ca obiectiv final.
Pentru a optimiza in mod eficient, trebuie sa evaluezi intregul site web in ceea ce priveste modul in care acesta contribuie la o experienta pozitiva a clientilor, determinand utilizatorii sa faca achizitii sau sa efectueze alte actiuni dorite. Cand iei in considerare conversia, gandeste-te dincolo de vanzare.
Oferta de optimizare e commerce de la creare-magazinonline.ro este o investitite foarte buna pentru orice magazin din Romania care doreste sa apara in primele topuri ale cautarilor pe platformele online. Desi aceasta perioada a fost foarte buna pentru comertul online a afacut ca competitita sa creasca, deoarece tot mai multi antreprenori isi doresc sa acapareze spatiu pe mediul online. O campanie de optimizare e commerce cu rezultate reale poate face diferenta, iar agentia creare-magazinonline.ro ofera o echipa de profesionisti care pot schimba radical imaginea unui business online!
- Numarul proceselor dintre consumatori si banci s-a redus cu 1.000 in ultimul an. Negocierile incheiate cu impacarea partilor in cadrul CSALB au crescut cu 20% - octombrie 18, 2023
- Razer prezintă Moray, căștile intrauriculare ergonomice de tip monitor, cu sunet certificat THX® pentru jucători și streameri - iunie 28, 2023
- Philips lansează monitorul cu ecran SuperWide de 44 inci și cameră web de 5MP cu noise canceling - aprilie 7, 2023